Monday 22 June 2009

Cadou de la s60.com

Site-ul S60.com a oferit întodeauna membrilor înregistraţi beneficii prin diverse chestii gratuite: aplicaţii pentru telefon, teme, tonuri de apel etc. În ultima vreme însă a început să ofere şi altele. Recent a fost un program S60 N-gage Ambassador, pin care membrii vechi s60 (printre care mă număram şi eu) se puteau înscrie într-un program de promovare a jocurilor N-gage dezvoltate pentru telefoane Nokia compatibile.

M-am înscris fiindcă primeam ceva licenţe gratuite pentru nişte jocuri, nu poţi refuza aşa ceva! În calitate de membru în acest program trebuia să trimit, dacă vroiam, review-uri la jocuri etc. Normal că nu am trimis. Însă astăzi am rămas plăcut surprins să primesc notificare că la poştă mă aşteaptă un colet. La poştă l-am primit, era din străinătate. L-am deschis şi surprinză: era plin de tot felu de lucruri de la S60.com.

E un USB splitter, un pix cu ceva helix luminat, o mini-lanternă cu leduri, nişte stickere, un pachet Kingston microSDHC de 4GB şiiiiii un mini-ventilator USB. Am rămas MASCĂ. Super treaba, am rămas exact cum rămân copiii când primesc o jucărie faină de tot. Bravo Nokia, bravo s60.com!

No comments:

Post a Comment