Sunday 20 January 2008

Jucati la loto azi?

Mare premiu, mare la loto azi. 11 milioane de euro (impozitabili).

Oare ce am face cu atata banet? Eu unul in mod sigur mi-as cumpara o masina. Si fiindca sunt fan Toyo, mi-as lua un Lexus. Probabil ca mi-as cumpara un domeniu .com fiindca blogul merita macar atat.


Oricum, un asemenea castig iti schimba viata in totalitate. Orice ganduri aveai inainte de un posibil castig, se schimba / dispar in totalitate. Oare iti mai termini studiile? Oare te mai intereseaza facultatea? Oare o sa iti schimbi cercul de prieteni? Oare mai ramai in Romania, sau te muti in Caraibe? Sunt intrebari la care nu poti avea raspuns. Insa un lucru e clar: in cazul unui castig, totul se schimba. Si nu neaparat in bine. Daca omul nu se cunoaste pe sine inainte, dupa ii va fi si mai greu sa se cunoasca. Banii vin cu o responsabilitate majora. Sunt o "povara"...

Vom vedea mai pe seara daca va fi castigator...


LE: Neah, ca nu am castigat. Nici macar la categoria III. :)) Dar am nimerit 2 numere pe unul dintre cele 3 variante. E CEVA. ;))

1 comment:

  1. Si eu mi-am petrecut cateva minute din zi gadindu-ma ce as face cu atatia bani :)) In orice caz, nu m-am gandit la ei ca la o "povara". Cu gandirea asta, poate iti indepartezi norocul =))

    ReplyDelete