Wednesday 30 January 2008

ma simt responsabil... si prost...

avusesem pregatit un post frumos cu si despre prostie. insa viata iti arata zilnic ca nimic nu e ceea ce pare. daca acum cateva zile paream foarte sigur despre mine ca stiu ce insemana prostia azi mi-am dat seama ca nu e asa. o singura parere, un singur moft, o singura vorba poate schimba totul. si ajungi chiar tu prostul... fara sa iti dai seama, acel moft sau acea vorba pot crea multe neplaceri pentru mai multe persoane. si nu vei fi numai tu afectat... posibilitatea sa fie si altii afectati e imensa. si e foarte probabila. daca nu chiar sigura... insa ma simt prost. si ma simt prost in sensul figurat... ma simt jenat... responsabil... dar si iresponsabil...

de ce trebuie sa avem mofturi si de ce trebuie sa o tinem cu alte noastre. daca am lasa putin de la noi poate lucrurile nu ar fi atat de complicate... fiindca trebuie sa recunoastem, lucrurile nu sunt complicate, noi le complicam. ma simt responsabil. ma simt foarte responsabil desi stiu ca pe jumatate aveam dreptate. insa probabil ca i should have done. era mult mai usor. e vina mea. partial. e si vina altcuiva, partial. insa cu asta am invatat ca niciun lucru rau nu scapa nepedepsit. si sper sa fi invatat sa mai las de la mine.... fiindca, recunosc, nu intodeauna am drepatate. si nu intodeauna dreptatea e de partea mea... i need a change. and i need to change. cred ca daca o sa continui asa nu imi va fi bine in continuare. pe termen lung voi avea de suferit... big time.

No comments:

Post a Comment