Wednesday 30 January 2008

Paris '07. Et le final....

Ne-am reintors din Guingamp. Si am ajuns in Paris. Cu greu, am gasit hotelul unde ne-am cazat acea noapte. Insa era inca ziua, asa ca am vizitat ceva din Paris. Foarte putin insa. Notre-Dame in totalitate, inclusiv in interior. Louvre insa va dati seama ca e imposibil de vizitat chiar si intr-o zi intreaga, iar noi daca am stat 6 ore in total, in tot Parisul. Oricum a fost maqnifique.

Pe Champs-Elysees am fost pe la diferite magazine, mi-am luat ceva din zara si ne-am holbat eu si dana la vitrina Louis Vuitton... si ce vitrina era... pe atunci inca imi cautam portofel LV. Eram relativ dezamagit ca nu gasisem in Franta. Ce-i drept dorinta mi s-a indeplinit peste cateva luni... Tot cu dana am intrat in Toyota pe Champs-Elysees. Aveau expus o fumusete de Auris cu caroserie argintie total. METALIZAT. Superb.... Incepea deja sa ploua si o vreme ne-am ascuns sub L'arc de Triomphe. Glumesc. :))

Insa probabil cel mai important e, dupa cum va dati si voi seama, La Tour Eiffel. Deja se insera cand am ajuns la el. Ei na ce sa se insereze era ora 11. Si aici am comis probabil una dintre cele mai mari erori din viata mea. Nu am urcat in varf... Marincas zicea ca avem timp, Oros ca nu. Turisii de prin zona incepeau sa plece fiindca pe program scria clar ca la ora 12 era ultima urcare. Iar coada era kilometrica... Si astfel eu crina si altii cativa ne-am retras catre hotel in timp ce altii au ramas la coada. Trebuia sa raman si eu... Insa ma consolez cu ideea ca voi mai avea si alte vizite in Paris. Se profileaza una la vara sper... Cu greu am ajuns si la hotel fiindca ne expirase deja biletul de transport pe orice linie pe ziua in curs. Era deja trecut de 12... Ceilalti, care au ramas la turn au ajuns si mai greu pe la ora 3 si ceva...

Cat despre a doua zi, ne-am trezit devreme sa plecam spre CDG Aeroport, unde avionul Air France catre Budapesta ne astepta. Figure of speech bineinteles, de fapt noi il asteptam. In tot acest timp cu totii simteam lipsa francezilor.... Urma sa ajungem noaptea tarziu in Cluj... obositi si extenuati dar fericiti dupa o experienta incredibila. si cu multe cumparaturi. Eu cel putin m-am intors din franta cu multe chestii: niste conversi, 2 perechi de blugi, 2 tricouri si alte cateva suveniruri de pe acolo. Plus cadoul lui Flo, cateva cani cu Bretagne, un steag superb, si o mascota cu EAG....

Et l'histoire est fini... J'espere que vous etez content. Moi, je suis tres content pour raconter. :D (sper ca am scris bine. desi fix dupa intoarcere franceza mea era mult mai buna, incepe sa dispara efectul)...

WE MISS YOU ALL LES FRANCAIS..... et la famille.... et Guingamp, et bretagne...

No comments:

Post a Comment