Tuesday 29 January 2008

Franta 2007

Voi trata acest subiect retroactiv... Imi pare atat de rau ca in perioada in care am mers in Franta nu m-am ocupat de blog aproape deloc. Si in pare rau ca nu m-am ocupat in perioada chiar dupa reintoarcerea din Franta. E pacat, avand in vedere ca a fost o experienta minunata. Flo si familia lui s-au purtat foarte frumos cu mine, si cu noi. Paula si Andreea au mancat cel mai bine cand au fost la Flo. Dana cu Angelique a fost cu a fost dar nu cred ca niciunu din nou avem regrete. A fost foarte frumos. Pentru cateva zile am facut parte dintr-o alta cultura, am mers la un altfel de scoala. Am simtit ca suntem altcineva. Am vizitat alte locuri.

Probabil ca unii francezi se puteau purta mai frumos. Probabil ca si noi cand au venit ei ne puteam purta mai frumos. Insa noi i-am dus peste tot, si tot timpu au fost toti. Si ei au facut tot posibilul, insa pentru ei era mai greu avand in vedere distantele mari dintre ei, de la 10 la 50 de km. Insa chiar si asa, eu cel putin m-am simtit foarte bine. Si si ceilalti, in ciuda a tot ce a fost, pot afirma ca s-au simtit bine.

Inca o data, I restate ca imi pare rau ca nu am scris la timpul potrivit. Acum sunt unele lucruri pe care nu mi le mai amintesc. Si sunt lucruri pe care nu le mai pot descrie la adevarata lor valoare. Si sunt chestii care descrise si-ar pierde din valoare. Insa in cateva urmatoare articole va voi arata si va voi descrie cateva din cele cateva clipe petrecute cu francezii.

No comments:

Post a Comment