Tuesday 3 November 2009

Orange, here I come

Astazi mi-am depus cererea de portare de la Vodafone. Am ramas complet dezamagit de faptul ca, desi mai aveam putine zile din actualul contract, cei de la Vodafone nici macar nu m-au sunat sa imi faca o oferta. Macar din respect pentru cei 6 ani de vechime. NIMIC.

Am mers la Orange, am solicitat portarea, mi-am facut abonament Pantera 12. Mi-au dat noua cartela, noul numar pe abonament (numar care va fi automat schimbat cu vechiul numar in momentul efectuarii portarii, prin 17/18 ziceau ei). Maine o sa cumpar un telefon la oferta, preturi excelente, ceea ce Vodafone nu a avut niciodata.

Per total, foarte multumit cu Orange pana acuma.

Cu mare parere de rau, renunt la Vodafone. Dupa atatia ani in care am asteptat cu nerabdare acele abonamente si telefoane ieftine pe care le vedem la Vodafone in strainatate, am renuntat. Nu mai ofera ce am nevoie. Plateam peste 70 de lei lunar pentru praf in ochi. Pentru 20 % din ce imi ofera orange la 50 de lei, adica minutele nationale si mesajele. E foarte aiurea.

Ca sa nu mai zic ca in Orange Shop era o imensa coada la consultanti. Stai si o ora ca sa astepti sa te asezi sa iti rezolvi problemele. :)

3 comments:

  1. cate cuvinte de lauda pt oranj. lasa ca dupa cateva luni in orage o sa ai aceeasi parere despre ei cum ai si despre vodafone (crede-ma ... stiu :)) ) toti is la fel ... desi nu am incercat cosmote inca

    ReplyDelete
  2. e doar euforia-noului care vorbeste... probabil ca peste cateva luni o sa fiu nemultumit de orange din anumite puncte de vedere, dar din punct de vedere al raportului pret/servicii oferite, sigur nu voi fi nemultumit.

    ReplyDelete
  3. Eu am trecut la vodafone pt ca nu aveam semnal in casa la orange :)). Am si cosmote (cartela). E ok, din cand in cand mai da retea ocupata, dar decent.

    ReplyDelete