Thursday, 3 April 2008

Poza de hi5... cu adevarat speciala

11 comments
Asta e un exemplu elocvent de ce poza sa NU pui pe hi5... cat de disperat trebuie sa fi ca sa faci asa ceva? b-(

I-am gasit (CU GREU) profilul: http://paula-skumpyk-paula.hi5.com/

ENJOY... (pacat ca intre timp si-a scos respectivele poze, din albumul Momente triste din viata mea)....


11 Responses so far

  1. Anonymous says:

    dute in pizda mati fah cu bunicatu in pizda :))

  2. Anonymous says:

    oameni astia nusssssss normali is dili dili

  3. Daria says:

    Am parerea ca anonimul asta e mai dus decat fatuca ceea de pe hi5 care isi imortalizeaza - si la propriu, si la figurat, bunicul. Vorba aia, eu mi-s prost, da` cand ma uit in juru` mieu, parca-mi creste inima...

  4. Anonymous says:

    Este ceva normal ce faci tu cu pozele altei persoane? Te felicit cat de idiot poti sa fi.

  5. ce oameni ciudati laovas nepoata la pula

  6. Anonymous says:

    draq..sa va duka ku oamnenii vostrii cu tot mortii vostri..ce skarbosi sunteti..domne cum de puteti face lukrul asta....domne fereste

  7. Anonymous says:

    frate,deci unii oameni chiar nu gandesc!!!

  8. Anonymous says:

    BA FRATE ASTEAS SATOSI LA CAP .....normal ca nu lol

  9. Anonymous says:

    c oameni proshti!!::)):)):))...=)))bhai nene` nu suntetzi "proaspetzi"..la minte!!:))...bre`!!o inebunit loomea`n ziua d azi!!=))

  10. Anonymous says:

    Doamne iarta asemenea oameni...ca is nebuni:)).....ei cum sa faci asa ceva.....:| :|:|:|.....

  11. Anonymous says:

    Ce aveti cu fata oameni buni?Cine sunteti voi sa o judecati?
    O stie careva?Stie ce e in sufletul ei?Dc sunteti asa rai?O fi avand probleme ,nu zic nu,insa dc sa fiti asa rai?Traim intr-o lume libera!!!

Leave a Reply

Labels