Monday, 17 January 2011

Magazine si reduceri

6 comments
Imi place cum, de sabatori, toata lumea merge la cumparaturi. Haine, mancare, elecronice. Cu si/sau intre ele, desi este de preferat "sau". Si, de regula, lumea cumpara lucruri de care nu au nevoie in mod necesar. Dar fiindca e aer de sarbatoare, parca mai usor sunt convinsi de acele oferte super-speciale.

Cel mai "trist" e la haine. Iti cumperi ceva fain de Craciun ca sa constati in ianuarie ca "baaaa, sacoul ala de 3 milioane e acuma 1 milion juma". Si atunci vine momentul ala in care iti este ciuda. Ciuda ca, desi stiai ca in ianuarie is reducerile, tu ai fost mai destept/desteapta si ti-ai luat atunci ca ai vrut sa ai ceva nou de sarbatori. Si ce lumea parca uita sa mai considere, e tocmai acea dorinta frumoasa implinita. In loc sa se gandeasca pozitiv, ca s-au folosit de acel lucru deja, se gandesc doar la acea diferenta de bani. Mare greseala...

Trecand la alta tema din sfera reducerilor practicate de magazine, cel mai mult imi place abordarea magazinelor pentru lichidarea de stocuri la anumite produse. Stiti ca magazinele de haine au anumite produse premium. Ei, fiindca aceste produse nu se vand in sezon din cauza price-tag-ului prea ridicat, in reduceri pretul scade substantial. Si odata cu el scade si "prezentarea" produsului. Stiti tricourile alea scumpe ce erau la display in magazin si erau la loc de cinste. Ei, in reduceri, toate alea le gasesti trantite pe o masa, impreuna cu alte produse ex-premium, in maldare imense de tricouri printre care potentialii cumpartori trebuie sa inoate in speranta ca vor gasi ceva at least remotely acceptable. Asta de fapt ne arata ca prezentarea face toata diferenta. Acel tricoul premium afisat pana luna trecuta la loc de cinste, care, desi este acelasi cu tricoul din acei "bodi" de haine (bodi = capite), era mai frumos. Si parca nu iti dadeai seama ca nu e demn de acel price-tag, acum redus cu 50% poate.

6 Responses so far

  1. Bace says:

    A trecut ceva de cand nu ai mai postat. Welcome back! ;)

  2. tuddy says:

    Nu se poate. Un nou post :O Bine ca ai dat mailuri ca altfel nu stiu daca intram.

  3. Alina A. says:

    Plăteşti acum mai mult pentru New Collection ca să nu aştepţi până la reduceri, poate şi dispare.. I hate when that happens! Oricum, perioadele reducerilor devin previzibile. Dacă vrei să te "îndrăgosteşti" de ceva, mai bine mergi atunci! :P

  4. ella says:

    Reduceri reduceri reduceri :x:x daca ai bani..iti iei haine cand vrei..nu trebuie sa astepti perioade de reduceri..maaare avantaj! :D

  5. bibu says:

    mare prostie ai zis ella;)

  6. Bine punctat, bibu!

    Unele produse sunt mult over-rated, cu un price-tag mult exagerat. Dar de fapt știm expresia: "prost e cine cumpăra, nu cine vinde". :))

Leave a Reply

Labels