Monday 9 August 2010

Sunday at the Movies: Cinema City Cluj

Până în această seară nu am avut nimic de reproșat la serviciile Cinema City din Iulius Mall Cluj-Napoca. Însă întâmplarea din această seara mi-a lăsat un gust amar, iar părerea bună a fost pe loc spulberată.

Am făcut 2 rezervări la SALT pentru duminică seara. Aceste rezervări au fost făcute de miercuri seara, deci cu 4 zile înainte. Pentru ora 22:20 erau 2 săli care rulau filmul (o prostie de film de altfel, nu îl recomand, decât dacă vreți să o vedeți pe Angelina Jolie, ceea ce poate fi un motiv destul de ... puternic) : Sala 6 și Sala 7.

Am ajuns la Cinema City la ora 21.40, cu 10 minute mai repede de acea jumătate de oră înainte de film în care se anulează rezervarea. Însa a fost degeaba. Am dorit să confirmăm aceste locuri, situate pe rândurile 10 și 11 din Sala 6. Dar nu s-a putut, fiindcă, sala 6 se pare că avea ceva probleme tehnice și filmul NU rula din cauza acestor probleme iremediabile pe loc. Tot ce putea Cinema City să ne ofere în aceste condiții erau locuri în sala 7, însă nu la fel de bune, ci împrăștiate în toată sala. Am decis să acceptăm situația fiindcă era stupid să ne întoarcem acasă dacă am stabilit că mergem la film.

Surpriza a venit când am ajuns la verificarea biletelor. Ne pare rău însă filmul NU va rula în sala 7 datorită unor probleme cu instalația de AC, astfel că filmul va rula în sala 6, și veți fi așezați în sală conform locurilor înscrise pe biletele achiziționate. Așadar, acele probleme tehnice iremediabile din sala 6 fuseseră rezolvate în 3-4 minute, iar noi pierduserăm rezervarea.

Am merg la domnișoara blondă de la reclamații, ceva manageriță care însă nu ne-a ajutat CU NIMIC, spunând că probleme tehnice există în sala 7 și că am fost prost informați la intrare, ea nu are ce să facă nimic. Probabil că nu trebuia să lăsăm așa, probabil că trebuia să insistăm pentru REFUND, însă am decis să mergem în sală. Aici însă, am constatat că erau mult prea multe bilete emise probabil pe aceleași locuri, unele pe sala 7 altele pe sala 6, asfel că am ajuns să stăm pe rândurile 4,5 și 6. Minunat!

Acum stau și mă întreb. Au existat oare de fapt probleme în oricare dintre aceste săli? Eu sunt de părere că nu. Să gândim din punct de vedere economic: Sala 6, chiar și în condițiile de față nu a fost plină. Așadar, dacă nu existau presupusele probleme tehnice, filmul SALT rula în 2 săli umplute pe mai puțin de jumătate. Nu prea avea sens, dpdv economic. Așa că, s-a decis inventarea unor probleme tehnice pentru reducerea costurilor. Și comasarea spectatorilor. Probabil că a fost o lipsă de comunicare și cei de la bilete au înțeles greșit care sală rulează filmul, dar oricum spectatorii din una sau alta erau fucked dezavantajați.

Dar pe mine mă îngrijorează altceva. Când faci o rezervare la film, îți dai adresa de mail. Presupunând că una din săli are probleme tehnice, ar fi extrem de util ca cineva de la PR Cinema City să dea un mail să te anunțe. Sau să îți ia numărul de telefon în formularul de rezervare ca să te poată suna cineva să îți zică: Bă fraiere, vezi că nu rulează filmul în sala aia, hai mai repede să vezi ce faci locurile, sau fă-ți altă rezervare altcândva. Așadar, politica de tratare a clienților la Cinema City Cluj este jalnică în astfel de situații.

Însă nu ar trebui să ne surprindă nimic, vorbim aici despre o entitate economică care desfășoară activitatea de proiecție de filme cinematografice (cod CAEN 2010: 5914) și care are firma (brandul, sigla) defectuos iluminată în incinta Iulius Mall Cluj-Napoca. La așa brand, așa calitate a serviciilor.

4 comments:

  1. asta i zero pe langa faza cu scaunul ud la care nu se putea gasi o punga sa stau pe ea! :|

    ReplyDelete
  2. Am si uitat de evenimentul ala ! :(

    ReplyDelete
  3. @Mr. George

    Am citit acest post si cred ca sunt cateva aspecte pe care trebuie sa le clarificam. In primul rand, probleme tehnice de ultim moment pot aparea in orice cinematograf, tinand cont de faptul ca vorbim despre aparatura care functioneaza aproape non-stop. Iar "de ultim moment" poate insemna chiar si cu 5 minute inaintea inceperii filmului, sau chiar si dupa inceperea filmului.
    In al doilea rand, politica Cinema City nu a permis niciodata comasarea a doua spectacole din sali diferite din motive legate de prea putini spectatori. Din contra, politica noastra prevede ca filmul va rula in sala chiar si daca s-a vandut un singur bilet pentru spectacolul respectiv. Ceea ce inseamna ca, in momentul in care colegii mei au motivat schimbarea prin probleme tehnice, acestea au fost reale.
    Mai mult decat atat, in situatiile in care am aflat din timp de anumite probleme care au facut necesare modificari in program, colegii mei au facut tot posibilul sa contacteze telefonic clientii care facusera rezervari.
    In ceea ce priveste incurcatura intre salile 6 si 7, suntem siguri ca a fost doar o eroare de comunicareintre colegii mei din cinematograf, si vom aduce la cunostinta departamentului operational, care coordoneaza direct activitatea cinematografelor din retea, pentru a vedea exact care a fost situatia si pentru a evita repetarea ei in viitor.

    Speram totusi ca acest fapt sa nu va indeparteze de cinematograful nostru.

    ReplyDelete
  4. mall nemall...tot management romanesc au:))

    ReplyDelete