Sunday 7 January 2007

a fost vacanta?

cica azi se termina vacanta.... da a fost vacanta? ca nu prea s-a simtit.... adica no, a fost o perioada mai libera, mai putin tensionata, si stresanta. dar parca ar fi exagerat sa spun ca a fost "vacanta". vacanta e atunci cand nu ai nicio grija, cand pierzi sirul zilelor, cand uiti ce ai mancat ieri.... vacanta e cand nu mai sti de tine. cand totul pare frumos, cand nimic nu iti poate strica buna-dispozitie....asta e vacanta, dupa mine. de aia si spun ca ce a fost acuma, perioada asta de 2 saptamani, parca nu a fost vacanta. am scapat de stres? nu. am scapat de griji? nu. intodeauna am fost de parere ca vacanta de craciun e putin stupida... e perioada perfecta sa te umpli de angajamente, de promisiuni pe care sigur nu o sa le implinesti, dar pe care le faci oricum. ca sa nu mai spun ca e perioada pefercta, ca pe plan scolar, sa fi umplut de "teme" de "vacanta". dar nu intru in detalii. ce am avut acuma a fost vacanta? pe ce plan? nu cred ca poti fi in vacanta e plan emotional...... deci asta cade. poti sa iti pui sentimentele si gandurile pe "hold"? clar nu... ; o fi fost vacanta pe plan fizic? am facut mai putin efort in perioada asta? nici asta nu cred. si va spun atat: craciunul, colindat, rude, umblat, 5AM. + iesiri in oras mai dese, 2-3AM + revelion, petreceri, prieteni 9AM + alte iesiri, 12-1AM + seri la filme, alte chestii 2-3AM + umblat prin oras mai des, 3-4 ore... o fi fost o perioada mai linistita, mai usoara? n-as zice... revenind la scoala, o fi fost vacanta scolara? am scapat de scoala? nici asta n-as zice. vezi temevacanta.ro . ce tip de vacanta o fi fost ? nu pot nici cum sa imi dau seama... oricum, orice vacanta a fost, a trecut repede. ma rog, timpul trece repede......

No comments:

Post a Comment