Thursday 11 January 2007

hai sa radem... L-)

ce kewl e cand razi fara rost. jur, ma dispera comportamentul asta. si il vad zilnic. numa sa razi, de cineva, de ceva, da fara rost. si sa fie si exagerat. o distractie continua, stupida, de care ma "izbesc" zilnic. si nicium nu se termina. intodeauna revine, parca mai puternica.... ce poate fi atata de kewl in a rade din orice ? ce poate fi atata de funny in orice ? sau in oricine ? sa isi bata joc cineva de tine si tu sa razi cu el, si sa ii raspunzi cu aceeasi monedal. L-)... eu nu fac asa ceva. si nu ma cred superior prin asta, daca asta va ganditi. pur si simplu nu e in firea mea, nici sa rad din orice, nici sa imi bat joc de cineva ca sa radem bine, ca sa "mentinem" "distractia". da-o dracu de distractie... viata e prea curva ca sa poti sa te distrezi in continuu. de fapt nu asa se pune problema. viata iti permite chestia asta, dar tu iti permiti si vrei sa faci asta in viata ? oare asta e tot ce inseamna viata ? ne aflam cu clasa la un impas, candva recent. nimeni nu se ofera voluntar la ceva. si atunci cativa sunt alesi sa rezolve problema. reactia in clasa: acel ras stupid... haha, ce bine ca v-a pus pe voi. haha, trebuie sa rezolvati problema... in loc sa se bucure ca nu au fost alesi ei, ei isi bat joc de cei care au fost alesi. parca ei nu isi dau seama ca cei alesi le fac o favoare, ii lasa sa isi continue "rasu". nu as vrea sa generalizez chestia asta, dar aproape imi pare ca si cum ai rade de necazul altuia. o lipsa de inconstienta, de maturitate. nu stiu... ma repet, eu nu cred ca fac asa ceva, si sper ca nu fac asa ceva, fiindca sincer mi se pare penibil. hai sa radem... si in special sa radem fara rost.

No comments:

Post a Comment