Thursday 19 March 2009

Dezbateri

Fiindcă am fost atacat personal nu o dată ci de mai multe ori, de mai multe persoane disctincte, însă aflate în strânsă legătură, pentru o opinie personală, exprimată liber şi fără să jignesc pe absolut nimeni, am considerat că părerea mea nu contează destul de mult pentru a merita să fie spusă.

Îmi cer scuze că nu fac parte dintr-o categorie socială mai bună pentru voi (şi ca voi) şi îmi pare rău că nu ştiu şi probabil nu voi şti să apreciez dansul la adevărata valoare pe care voi, cei din menţionata categorie socială ştiţi. Nu voi recurge la jigniri, dar să nu credeţi că nu aş putea. Pur şi simplu nu îşi au rolul în discuţie.

Pe viitor voi încerca să nu mai intru în diferite dezbateri fiindcă probabil clasa sociala căreia aparţin nu deţine cunoştinţele sau gusturile necesare pentru o analiză subiectiva, dar în acelasi timp omniscientă si imparţiala. Sunt curios dacă există aşa ceva.

No comments:

Post a Comment