Saturday 9 May 2009

Nokia N82: GPS tracking device

Fază cool: când merg la Polus, fiindcă parcarea e incredibil de mare şi de multe ori plină, am din ce în ce mai multe probleme cu găsitu' maşinii la plecare.

Şi pentru asta îmi sare în ajutor al meu Nokia N82, al meu smartphone cu GPS. La plecarea de langă maşină salvez poziţia. Plec apoi din parcare spre magazin. Când ies din Polus, mă întreb întodeauna: oare unde e maşina?!? Aşa că foarte frumos, scot telefonul şi "navighez" către poziţia GPS salvată. Telefonul mă duce astfel exact la maşina, ca o busolă. Chestia asta funcţionează pe toate telefoanele cu GPS încorporat.

Pe mine mă încântă ideea în sine, faptul că demonstrează ca GPS-ul nu înseamna numai navigaţie, înseamnă şi un ajutor în diferite situaţii ce pot apărea în viaţa de zi cu zi.

Super tare!

No comments:

Post a Comment