Monday 28 September 2009

"Funny People"... mai bine nu!

Tocmai am fost la cinema, am zis că înainte de re-începerea cursurilor la facultate să mă "tratez" cu o comedie frumoasă. Zis și făcut, ne-am strâns ceva lume la cinema și am hotărât să vedem filmul ”Funny People”. Trailerul filmului era destul de promițător, de altfel. Vizionați AICI.

Păcat însă că filmul a lăsat MULT de dorit. Imediat după prima jumătate de ora ne-am dat seama cât de prost e filmul ăsta. Păcat de actori, care de altfel au jucat până acuma în filme reușite. Unele replici din film sunt, indiscutabil, bune. Dar majoritatea sunt... penibile.

Plus, eu cel puțin cred că filmele de acest gen, comediile, nu trebuie să dureze mai mult de 1 ora jumate! La "Funny People", după acest prag critic, nu mai poți. Te astepți să se termine odata și totusș, nu se termină!

Repet, trailerul e foarte bine făcut, surprinde toate fazele frumoase, dar filmul e ... "mai bine nu".

No comments:

Post a Comment