Thursday 10 June 2010

Căldură mare la Cluj

Stiu că nu am mai scris de mult, dar am scuza în "perioada de parțiale", "perioada de pre-sesiune" și "perioada de sesiune, propriu-zisă".

Acum că sunt deja în mijlocul sesiunii (la propriu, nu figurat), am zis că trebuie neaparat să scriu despre un subiect de-a dreptu... "arzător". Adică, acest val de căldura care a lovit puternic Clujul, și care nu lasă sărmanii studenți să învețe în condiții prielnice... Pentru mine cel puțin, e aproape imposibil să studiez ziua, cu 28 de grade în camera (am camera în care bate soarele 2/3 din zi; aici zi e folosit în sensul de "perioadă de lumină") cu draperiile trase.

Singura perioada din zi în care poti învata e noaptea (știu, suna ca o frază de "blondă": "ziua pot învața doar noaptea" ; dar eu folosesc zi, în sensul de 24 de ore).

Se pare că sâmbătă e ultima zi (în sensul de zi a săptămânii) de canicula și vin apoi ploi. SĂ VINA MAI REPEDE ZILELE ALEA (în sensul de perioadă de timp) !!!!

No comments:

Post a Comment