Friday 7 December 2007

cercul vicios al adrenalinei cica


Imi place despre Ruxi. Scoate din cand in cand teme pe nu te poti abtine sa nu le comentezi. Cica ea cand va avea copii si o sa vrea sa le spuna cele mai craaazy stuff pe care le-o facut in tinerete nu va avea sa zica. EU sincer cred ruxi ca te uiti la prea multe filme. Tu crezi ca asa e viata? Ca parintii spun copiilor nebunii din tinerete: DUI, droguri, iubiri interzise, furisat de acasa, sau ce zici tu ca vezi doamne au plecat de acasa 3 zile si nu s-au mai intors?


Cum ai vrea sa te furisezi de acasa? Pe geam? Ca-n filme? Noi stam la bloc. Sari tu de la etaj? Seriously? Nu cred ca problema trebuie pusa asa. Adrenalina. Trebuie neaparat sa o simti constant? Trebuie constant sa simti ca faci o nebunie? Si cand zic nebunie chiar zic nebunie. De ce simte omul nevoia de a iesi din cotidian? Sa faca ceva "extraordinar"? Ca sa se poata lauda ca "uuu am sarit cu parasuta!" sau "uuu, ce crazy a fost, 3 zile nu m-am intors acasa". Cine face asa ceva? Sincer! Eu nu cred ca am intalnit nicio persoana care sa plece de acasa zile in sir fara sa anunte pe cineva.


Si la urma urmei, noi nu traim in US. Noi pana acum 18 ani eram sub comunism. Intreaba-ti parintii ce insemna o nebunie atunci. Insemna sa mergi la mare. Nu sa mergi la mare si sa nu ai ce manca si sa mananci din conserve etc etc. Insemna pur si simplu sa poti sa mergi la mare. Sa ai conditiile sa ajungi. Nebunie era sa poti sa mergi la disco. Si ghici pana la cat se statea la disco? Pana la ora 11-12. Atunci era trimisa lumea acasa. Aia era nebunia. Tu la cat te intorci acasa de la club? Nebunie era pe atunci sa ai televizor color si casetofon cu cele mai noi hituri de "afara". Nebunie era sa poti fuma tigari Marlboro si sa bei o sticla de Pepsi. Si nu o sticla de Jack ca acuma. Nu cred ca stia multa luma de Jack Daniels atunci. Nebunie era sa spui ceva rau despre sistem. Noi oare acuma nu suntem sufocati de democratie? Si oare, daca te gandesti la trecut, insemna ca parintii nostri si oameni de atunci nu simteau adrenalina? Crezi ca erau plictisiti? Nu cred. Cred ca notiunea de crazy stuff a luat o intorsatura foarte ciudata. Lumea parca se intrece sa faca nebunii. Lumea a pierdut notiunea de om asezat. De om linistit. Totul e o mare distractie. Da, adrenalina e buna. Insa nu dusa la extrem.


Asa ca decat sa le povestesc copiilor mei ca am fugit de acasa, as prefera sa le spun ca am mers in oras cu prietenii la cafea. Decat sa le spun ca am fumat iarba, as prefera sa le spun ca am fumat tigari si trabucuri. Decat ca am fost beat in fiecare weekend in obsession, mai bine ar afla ca am baut bere vin la un pahar de vorba in enigma.

No comments:

Post a Comment