Monday 3 December 2007

Telefon nou de la Nokia Romania


Acum aproape trei saptamani mi-am lasat telefonul nou Nokia N73 in serivice la Cirma Electronics. Telefonul a murit in timplul unui update de soft cu NSU. Firma de transport cu care lucreaza CIRMA se pare ca a pierdut telefonul meu, si alte colete.


Astazi am primit un telefon de la Cirma Electronics cum ca imi vor inlocui telefonul in totalitate, sigilat etc. Mi se pare foarte normal. Insa numai la finalul acestei saptamani. Atata vreme cat se tin de cuvant nu mai am nicio obiectie. Problema e cu modul in care sunt tratati clientii. Ajunsesem sa sun zilnic si sa intreb ce se intampla cu telefonul. Mi se spunea ca este la service, este pe drum, trebuie sa vina. Este absurd ca o firma de service sa nu stie unde e telefonul la un anumit moment. Tu le incredintezi, pe baza garantiei Nokia, un bun de o anumite valoare, iar ei sa nu stie detalii este inadmisibil.


Mai adaug ca Cirma lucreaza cu Cargus. Si probabil ca lucreaza fara nicio asigurare a marfii din moment ce eu primesc telefon nou de la Nokia, si nu de la Cargus. Oricum in toata povestea asta, Cargus ar fi de vina. Ma mai gandesc daca sa mai trimit prin ei.....

No comments:

Post a Comment