Thursday 19 February 2009

Iritare

Azi am fost foarte iritat toata ziua. Nu stiu din ce motive, dar tind sa cred ca asa m-am trezit. O fi vreo zi proasta in calendar. Sau poate planetele nu sunt aliniate bine pentru mine. Problema majora in aceste situatii este sa sti sa iti masori cuvintele si actiunile pentru ca de multe ori starea asta nu iti face deloc bine in relatia cu cei din jurul tau. Si eu o cunosc pe pielea mea. Cele mai multe si mai grave certuri pe care le-am avut pana acuma au avut ca sursa starea asta stupida de iritare.

Deci, pentru ca sa stiti in viitor, cand vedeti ca raspund sec si ca simtul umorului (multilateral dezvoltat de altfel) nu e deloc la locul lui, stati departe de mine. Caci altfel poate ajungeti la fel de nervosi ca mine, doar ca voi macar veti avea motiv si veti sti din cauza cui: a mea!!! Si pentru asta v-as invidia oricum. Draci beti! :(

No comments:

Post a Comment