Tuesday 17 February 2009

Dă mai departe...

Şi uite că am primit şi eu o leapşă de la draga de Daria...
Să vedem ce iese...

SUNT: de multe ori tâmpit.
AS VREA: să cânt toată ziua şi să fiu aplaudat la scenă deschisă! viseeeeee
PASTREZ: arhiva de messenger. Am deja 4 ani. Creepy.
MI-AS FI DORIT: o scenă şi un microfon mai bun... but this will do.
NU IMI PLACE: să mă trezesc devreme.
AUD: secundaru' de la ceas şi mă cam disperă.
IMI PARE RAU: că nu sunt aşa deştept precum par.
IMI PLAC: piesele lente, depresive; lucrurile de calitate superioară, de multe ori scumpe, greu accesibile si rare. Picky, aren't I?
NU SUNT: uşor influenţabil.
DANSEZcel mai bine in 2. It takes 2 to tango.
NICIODATA: nu fac baie. Doar duş.
RAR: bârfesc... :))
PLANG: de fericire.
NU SUNT INTOTDEAUNA: rău şi direct (a.k.a. "pe fatză!")... doar că dă bine să fii mai tuff şi hotărât.
NU IMI PLACE DE MINE: când sunt atât de diplomat cu lumea, încât devin duplicitar... ;))
SUNT CONFUZ: rar, fiindcă am impresia că totul makes sense.
AM NEVOIE: de "a dirty woman... uuuu I need a dirty girl" (Pink Floyd)
AR TREBUI: să mai primesc câte o palmă din când în când.... de aia de tip "reality check".

Leapşa merge mai departe la Ruxi, Vlad şi Ale.

No comments:

Post a Comment