De ceva vreme tot amân subiectul ăsta fiindcă tot uit să-l scriu. Dar mare noroc cu penibilitatea reclamelor de la televizor fiindcă îmi aminteşte de fiecare dată ce am de făcut. În ultima perioada am observat că o mare trecere au reclamele la produsele de curăţat. Fie ca e vorba despre haine, parchet, faianţă, bucătăria, baia, toate au mari succesuri succese la posturile TV fie că sunt introduse în mijlocul unei dezbateri politice aprinse, unei drame captivante sau unui meci de ce-o fi. Ba mai nou sunt introduse ascuns respectivele produse în varii forme prin diferite emisiuni sau telenovele care au fost sponsorizate cu bani mulţi le prezintă din greşeală...
Să revenin însă la discuţie. Oamenii chiar pun botu' la prostiile astea de spoturi publicitare? Chiar în dimineaţa asta văd o reclama la Perwoll. Se face că erau 3 persoane într-un club. Un bărbat si 2 femei. Nu, nu e la ce vă gandiţi. Toţi erau prieteni. Şi femeile purtau dress la fel. Vă daţi seama, ce tragedie! Şi se face de asemenea (ştiţi cum sunt femeile) că una din ele e supărată ca dress-ul ei nu arată la fel de nou ca al prietenei sale! (If you ask me, e logic, poate prietena l-a cumpărat ulterior?!?) Dar staţi. Femeia cu rochia veche află că rochia prietenei e mai veche ca a ei. Now that is what I call a STAB IN THE BACK! Cea cu rochia ca noua was not EVIL. Just DEVIOUS. :)) Însă normal, cea cu rochia ca noua, e obişnuită cu asemenea situaţii si are soluţia la ea. Deşi trio-ul se află în club, din poşeta minusculă pe care cele 2 femei o poartă cu ele, cea deşteaptă scoate un ditamai Perwollu (cel care are şi 25% gratis) şi îl arată la aialaltă. "Vezi tu, fraiero, cu de ăsta trebe să speli ca să ai haine ca mine!". Iar după aceea, cei trei se aşază, sau mă rog, se sprijună pe înalta masă din club şi sorbesc un păhar de
De ce oare nu au putut găsi un scenariu mai ireal decât ăsta?!?
No comments:
Post a Comment