Monday 26 November 2007

Nu mai am timp....


Sunt atatea lucruri pe care as vrea sa le fac. Dar nu mai am timp. O sa ziceti ca nu e adevarat, ca e imposibil sa nu ai timp, dar chiar nu am timp. As vrea sa ies in oras mai des, dar nu mai am timp. Scoala si "meditatiile" (si nu alea cand meditezi la viata si la filosofie, ci orele in particular) ma omoara. Nu este timp sa faci nimic. Si acuma e si perioada tezelor, deci alte tampenii pe cap. Ca sa nu mai zic unii profi care is stresanti.


Te-ai putea gandi ca de ce sa citesti smiorcaielile unui elev de clasa a 12-a? Fiindca eu reprezint, intr-o mai mica sau mai mare masura, majoritatea elevilor de clasa a 12-a. Noi cei stresati de scoala, de bac, de minister, de variante, de prieteni, de parinti, de familie.... DE VIATA. Is satul. Luni dimineata cand incepe o saptamana noua, ma trezesc obosit (fizic si psihic) si tot ce pot sa ma gandesc e cat de bine o sa dorm dupa-masa sau cat de mult imi doresc sa vina weekendu. Oare nu sunt normal? Oare am nevoie de ajutor? Dar nu mai am timp. Nu am timp sa cer ajutor. Fiindca ma simt la capatul rabdarii. Simt ca nu mai rezist mult in ritmul asta. Simt ca am nevoie de o pauza. Lunga. Si cand zic pauza, zic fara conotatii simboliste. Vreau sa nu ma gandesc de azi pentru joia viitoare? Sa nu imi invat pe azi pentru teza de miercuri? Vreau o vacanta fara griji. O viata fara griji, asta imi doresc. E oare posibil? Dar nu am timp sa vreau. Nu am timp sa visez. Nu am timp pentru planuri. Nu am timp de blog. Nu mai am timp.........

2 comments:

  1. stresati sau nu, cu totii avem nevoie de o pauza... chiar daca nu e vorba de timp, se pune problema chefului si a rabdarii. NU MAI AM CHEF DE SCOALA. nu mai am rabdare sa stau la ore aiurea. nu mai am chef sa fac sute de integrale.nu mai am rabdare sa ascult glumele profilor. nu mai am chef de colegi. nu mai am rabdare sa stau la birou cand ajung acasa. nu mai am chef sa scriu cate 3 pagini de aberatii la o poezie. am chef de o pauza totala. o pauza lunga. cum spune si Marin Sorescu: "Gand" Ca vine moartea si toata aceasta incordare/ Imi trece.

    ReplyDelete
  2. Bah gicule mare dreptate ai tu... Oricat ne-am chinui sa facem sa fie bine parca tot nu ne ajunge timpul sa ne bucuram alaturi de cei dragi. Din punctul nostru de vedere scoala si meditatiile ne omoara tot cheful de timp liber. Ce poti sa mai ceri de la o zi cand ajungi la 7-8 acasa, frant!?! La inceputul cls a 12-a ma gandeam ca nu se poate sa fie asa greu cum zicea toata lumea, dar uita-te ca deabia au trecut 2 luni si ceva de scoala si parca simt ca nu mai pot. Pur si simplu nu mai pot! Atata noroc ca este cineva care ma face sa uit de toate necazurile astea ;).

    ReplyDelete