Thursday 6 December 2007

A "friendly" e-mail to the service

Cat poate dura pana vine telefonul NOU pentru inlocuirea celui pierdut? Deja au trecut 3 SAPTAMANI de cand am lasat telefonul in service, si 2 SAPTAMANI de cand a fost pierdut. NU CREDETI CA DEJA E O PERIOADA FOARTE MARE? Nu imi convine sa fiu amanat la nesfarsit, "candva la sfarsitul saptamanii". De 2 saptamani trebuia ca CIRMA ELECTRONICS, mare service Nokia, sa se mobilizeze si sa trimita un telefon de schimb. Sau acuma trebuie sa astept pana dati in judecata firma de transport?

Telefonul pe care il voi primi in locul celui pierdut, vreau sa vad personal cum este desfacut din pachet nou, sigilat. Este minimul pe care il puteti face avand in vedere tot ceea ce s-a intamplat. Stiu, nu e vina CIRMA ELECTRONICS ca s-a pierdut, dar nu e nici vina mea.

Pana cand trebuie sa astept sa fie inlocuit? Nu credeti ca intreceti orice masura a bunului simt?

Wanna bet ca nu voi primi raspuns?

iara raspunsul.

BUNA ZIUA

AM TRIMIS MAILU DUMNEAVOSTRA MAI DEPARTE LA BUCURESTI SA VEDEM, POATE SE GRABESC UN PIC LUCRURILE. NE PARE RAU DE PROBLEMELE CREATE, INSA, CUM ATI MENTIONAT SI DUMNEAVOASTRA, NU E NICI VINA FIRMEI CIRMA ELECTRONICS PENTRU CE S-A INTAMPLAT.
NE CEREM SCUZE INCA O DATA SI SPERAM SA SE REZOLVE PROBLEMA CAT MAI REPEDE.
MULTUMIM PENTRU INTELEGERE.

care intelegere??? oare li se pare ca eu mai am intelegere fata de ei? Dupa 3 saptamani in care m-o futut cu tot felu de informatii si amanari?

7 comments:

  1. Niste colete de la o firma nu se pot.. pierde :)) e clar ca sunt ceva misculatii la mijloc. Dar cum la noi toate merg ca pe roate e clar ca nu ai ce sa le faci.. Eu zic sa nu ii mai enervezi cu atatea telefoane ca poate ti se pierde si telefonul nou :))

    ReplyDelete
  2. pun pariu ca daca aveai 40 de ani si erai imbracat la costum nu te tratau asa...;)

    ReplyDelete
  3. actually ai dreptate. am mers azi cu tata si SE PARE (la ei nu e nimic sigur) ca pe luni, cel tarziu marti va fi aici. Asta am mai auzit-o oricum. Sa vedem ce va fi...

    ReplyDelete
  4. interesant... si eu a patit la fel cu cirma: de 2 luni astept telefonul pierdut de firma de curierat. unltima data cand am fost la ei mio zis ca nu au ce face si mior dat adresa de la OPC. intradevar telefonul era un 7710 si nu se mai fabrica, dar asta nu inseamna ca nu mai primesc nimic. o sa incerc sa vorbesc cu cineva la bucuresti si daca nu fac nimic... OPC.

    ReplyDelete
  5. Ce sa faci si eu am un telefon la ei de 2 saptamani si nici acum nici un raspuns poate mi l-au pierdut si mie :)) dar ce sa zici O FIRMA CARE SE NUMESTE CIRMA DEFAPR PARDON CARCIUMA

    ReplyDelete
  6. Si eu la fel ca voi am avut telefonul NOKIA 6288 , la reparat , de trei ( 3 ) ori pana in prezent(in decurs de 16 luni )
    Culmea este alceva , pe procesul verbal de predare-primire in custodie la raport defectiune apare ,, PROBLEME DISPLAY " !!!! ,nu scrie nimic la constatare ca ar avea displayul spart .
    Dar , i-mi apareau dungi pe display , drept dovada ca telefonul era ok si primea si tensiune .
    Dupa o perioada de aproape 2 saptamani cat a stat telefonul la ei , mi se innapoiaza , iar in fisa de reparatii la remarks i-mi apare ca motiv :
    SOC MECANIC , DYSPLAY SPART
    GARANTIE ANULATA
    Acum nu mai primeste nici macar tensiune . !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ba mai mult pe tel. nu se mai vad nici macar ce se vedea inainte , si apre o crapatura pe toata lungimea displayului , in partea dreapta de sus pana jos .
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ????????????????
    Pot dovedi cu martori ca telefonul nu avea displayul spart .
    Ideea este alta .
    DE CE A STAT ATATA TIMP LA EI , DACA EI AU CONSTATAT CA DISPLAYUL ESTE SPART , SI NU II PUTEAU FACE NIMIC?????!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Cine poate sa i-mi spuna ce as putea face va rog sa i-mi raspunda
    VA MULTUMESC.

    ReplyDelete
  7. So...dupa cate am citit aici si din propria mea experienta,pot spune cu usurinta ca Cirma Electronics este cea mai incompetenta firma de acest gen.I-au pus bine numele de "Cirma" sau mai bine zis "Crima" telefoanelor :D
    Eu am un nokia 6120 cu care am avut ceva probleme.L-am dus la service in urma cu 3 saptamani.Bun.Mi s-a dat acel bon de predare pe care scria ca in 20 de zile mi-l inapoiaza.Ok,toate bune si frumoase.M-am gandit ca daca nu era ceva prea grav,o sa mi-l inapoieze mai devreme,nu?In fine,dupa 20 de zile am primit acel mult asteptat mesaj.Am fost sa-l iau si eram foarte fericita :D dar nu stiam ce ma asteapta.. In aceeiasi zi l-am pus la incarcat,am avut grija sa-mi setez totul ca inainte.Tel se comporta extraordinar pana sa vreau sa umblu putin pe el.Ce credeti? Supriza!!Telefonul meu se inchisese de unul singur.Am zis "ok,o data n-are nimic".
    A doua zi, mi s-a mai inchis o data.Am trecut si peste asta cu toate ca incepea, incetul cu incetul sa ma irite povestea.Peste vreo doua zile,il scot din buzunar sa ma uit la ceas.Surpriza din nou!"Dormea" bine-merci.Incerc sa-l deschid.Se deschide si se inchide la loc.Bateria era full.Mai incerc o data.La fel.Mai incerc inca o data,se deschide,reusesc sa intru in meniu si iar se inchide.Parca radea de mine,facea si mai rau ca inainte sa-l duc la "doctor".I mean,c'mon,nu trecusera decat cateva zile de cand l-am ridicat din service...Nu mi se pare normal,sincer...Si sa lasam asta,dar mi-au tinut tel 20 de zile doar pt un banal update de soft?Now seriously,cat poate dura un astfel de procedeu?Acum tot ceea ce vreau sa fac,este sa ma duc din nou cu el inapoi.Si cine stie,daca se poate,sa vorbesc si cu un sef ceva :D Asa ca va inteleg pe toti cei care ati avut astfel de experiente neplacute.Succes si insanatosire grabnica telefonului!;))

    ReplyDelete