Sunday 17 February 2008

inca mai am 18 ani...

Am doar 18 ani...sunt nebun iubesc si nu am bani.... sau masina. Whatevs... Anul trecut pe vremea asta ma simteam... implinit. Aveam 18 ani. Era incredibil! Majoratul! Eram in centrul atentiei. Rudele, felicitari, strans de mana, toast-uri. Pentru viitor, pentru mine. Faceam scoala de soferi. Entuziasm, bucurie, extaz... Unde's toate acuma? Totul s-a schimbat. Nimic nu mai e la fel. Nu mai simt niciun sentiment. Totul s-a sters incetul cu incetul...

Acum voi avea 19 ani. A mai trecut 1 an. 1 an in care nimic nu a facut nicio diferenta. Un an in care am realizat multe si parca nimic. Simt ca am facut multe, dar simt in acelasi timp ca am adunat si mai multe frustrari. Sunt trist. Poate nu se vede, dar sunt trist. Nu sunt suparat fiindca asta ar insemna sa fiu suparat pentru ceva. Dar nu, sunt trist. Sunt frustrat. Sunt... intr-o forma de depresie? E foarte ironic... Anul asta a fost ironic... 18 ani. Libertate? Care libertate... si mai ales cata... Scoala de soferi am terminat-o pana la urma... Da masina unde e? In showroom, sau whatever, in Germania. "Vei avea masina de ziua ta". Asta imi spuneam eu si cateva colege bune, incercand sa ma inveseleasca. Ce sadic e acum... Maine va fi ziua respectiva si masina nu e. Cum nu sunt un optimist orb stiu ca maine cand voi veni de la scoala nu ma vor astepta cheile de la masina pe masa... Si probabil ca nu ar trebui sa ma lamentez atata. Dar imi doream si imi doresc o masina. Si da, MI CIUDA cand vad va altii pot sa aiba si eu nu...

Si MI CIUDA cand vad ca altii pot sa fie fericiti si eu nu. Si ma simt ca si cum nu as fi de-ajuns. Pentru mine si pentru cei din jur. As putea oare sa fiu mai mult decat sunt? Parca ma dezamagesc pe mine insumi. Ma simt ca nu imi sunt suficient... Trec la engleza la olimpiada... da parca nu imi aduce nicio bucurie. Fiindca stiu ca nu voi avea timp si dispozitie pentru faza judeteana....Toti spun ca BAC-ul e de vina. Ca din cauza asta e totul. De ce crede lumea ca dupa BAC te asteapta o vacanta contiuna? Credeti ca la faq o sa fie mai usor? "tie da, ca te duci la ISE, facultate de weekend". Ei, si? credeti ca la ISE nu va puteti pica examene?

Asta sunt eu... in ultima zi de 18 ani. Love me or hate me?

4 comments:

  1. love you :"> n-o sa fie o vacanta continua dupa bac...dar betia continua din cele 3-4 zile dupa ultima proba...alea 3 luni pana incepe facultatea...in care nu o sa mai ai absolut nimic impus...scolar :)) citesti ca ai tu chef, lucrezi pentru ca vrei sa-ti faci bani...everything has to make sense :D ce o sa fie apoi...nu se stie...dar o sa ne descurcam :-? :*

    ReplyDelete
  2. La multi ani! :D

    ReplyDelete
  3. ma george, nu te mai plange atata ca nu ai masina, ca probabil motivul pentru care parintii tai nu ti-au pus masina "pe tava" e ca sa te invete ca chiar daca ai putea avea, trebuie sa muncesti putin mai mult pentru ce iti doresti ca sa nu te obisnuiesti cu gandul ca totul ti se cuvine atata timp cat e posibil financiar... gandeste-te ca oricum ai mai multe lucruri si mai multe posibilitati sa ajungi departe in viata decat multi alti copii de varsta ta, bucurate de asta. BeBelu

    ReplyDelete
  4. crede-ma (ca de la unul care stie), ca satisfactia e mult mai mare daca ajungi sa muncesti pentru lucrurile tale...simti cu adevarat ca le meriti...

    ReplyDelete