Monday 8 October 2007

Ce au cu incepatorii?


Ieri am mers cu ai mei pana la tara. Si bineinteles ca am condus eu. A fost bine pana la un moment dat. Eram aproape de dealu dinainte de Paniceni, cand un BMW statea in spatele meu. Nu putea sa ma depaseasca, da statea fix in spatele meu. La un moment dat incepe sa ma claxoneze. SI PUTERNIC. Eram pe deal si am inceput sa accelerez frate. :)) Ramane un pic in urma mea (:D:D)apoi apare din nou. Si cand apare, face o depasire periculoasa, ca deh, "el are BMW". Eu cu Toyota ce sa comentez? Si ghiciti ce face? SE BAGA IN FATA MEA SI INCETINESTE! SI PE DEASUPRA incepe sa imi faca semne obscene, ca deh, "el are BMW" si probabil ca se gandea ca eu trebuie sa-l las. O pula sa-l las? II arat semnu de incepator, apoi el accelereaza si se duce. Nu l-o fi observat oare? Da oricum, de cand soferii BMW rule the street? Ceilalti, si mai ales incepatorii, nu pot sa traiasca?

1 comment:

  1. man asa e cu incepatorii ,dar unii mai sunt "foarte" incepatori..daca tu nu mergeai in localitate ci in afara ei cu 50km/h normal k s-a enervat ala :D trebuia cel putin 70-80 km/h :D deh ..

    ReplyDelete