Tuesday 25 September 2007

Apple Romania: dezinteres total


Dintr-o intamplare nefericita am constatat ca Apple Romania nu este deloc interesata de clientii sai. Am un Nano 2G de 4GB silver, si s-a crapat displayul fara sa fac nimic. Acuma il pun geanta, si peste cateva ore cand il scot, il scot cu display crapat. Din iPod sock. (thx for the sock bace).

Ideea e asa: Apple Romania, daca ai un nano stricat, il inlocuieste in totalitate, daca se strica. ASTA daca ai garantie.

Daca insa nu ai garantie, sau este peste perioada in care era oferita garantia, Apple NU ITI OFERA NIMIC. Nici contra cost. Ei nu aduc piese de schimb pentru produse. Ei au numai "service specializat". Asadar, daca eu am iPod adus din Franta, fara grantie, cu display spart, ei nu ma pot ajuta cu nimic. Deci iPodu e bun de nimic. Il pot arunca.


Inca mai am o sansa. Cineva mi-a zis despre un mic magazinas in P-ta Unirii, care neoficial s-ar ocupa si de service. Acolo poate mai am o sansa. Daca nu, voi avea Nano Display-less. Wanna buy?

Bravo, asta e tot ce pot sa zic. Bravo!

1 comment:

  1. si pana la urma ai reusit sa gasesti un service sa ti l repare?

    ReplyDelete