Friday 21 September 2007

Fumatul scade punctajul la teste cu 30%


Se pare ca cele mai recente studii din SUA si UK arata ca tinerii intre 16 si 18, expusi la fumul de tigara, sau care fumeaza, au rezultate la scoala cu pana la 30% mai scazute. Ciudat, eu fumez, insa nu extrem de mult, si inca nu am observat sa imi scada rezultatele la invatatura. Poate se aplica faza numai in SUA si UK. Is mai sensibili aia de acolo. :))


Ba mai mult, cu cat avansez in liceu, am medii tot mai mari :)). Asa ca treaba asta cu capacitatile intelectuale afectate, ii relativa. Parerea mea.

2 comments:

  1. Rabdare...asteapta si tu putin si vei vedea rezultatele fumatului :)

    ReplyDelete
  2. poti sa funezi dar sa stii unde sa te opresti... yo fumez de 1 an(aproape zilnic) si inca nu am ajuns la faza cu dependenta...adica daca nu am tigari nu fumez si pace....nu disper ca altii dupa tigari...eu cred ca tine si de vointa...la scoala nu mi-am scazut notele, dimpotriva in ultima vremea mi le-am marit

    ReplyDelete