Friday 8 December 2006

Blogurile astea.... o idee buna ?

Desi de la primul post nu a trecut multa vreme, nu m-am putut abtine sa nu mai scriu inca un post. M-a cuprins febra blogului, sau cum ar zice unii, jurnalului intim citit de altii :))

Revenind la idea initiala de a intra pe siturile astea, cautam un blog la o colega... De ce il cautam ? nu stiu, poate din curiozitate, ... sau poate pur si simplu vroiam sa vad ce poate sa scrie intr-un blog. Din fericire, pentru intimitatea ei, nu am reusit sa gasesc blogul. Eh asta este, m-am dat batut. Dar, dupa ce mi-am facut blog, si l-am si facut "la liber", i-am facut publicitate, colega deja s-a gandit si ea sa-l faca public... desi scopul initial nu era sa fie public.

Ideea e: de ce sa ne schimbam o idee buna, pentru ca asa face majoritatea ? Daca tu nu vrei ceva, de ce sa te schimbi pentru cineva ? Pentru ca asa cere "piata" ? Eu zic, colega, sa nu il dai la nimeni. Dar aici am eu ceva de intrebat: ce sa fac daca il voi gasi, din greseala (pentru ca am renuntat sa il mai caut). Daca il gasesc, ce sa fac ? Sa ii spun ca l-am gasit si sa o pun intr-o situatie "awkward" sau sa nu spun nimic ? Sa il citesc sau sa il fac pierdut ?

No comments:

Post a Comment