Thursday 28 December 2006

spovada, boala si sarbatorile

Imaginati-va prin ce am trecut in ultima vreme. o perioada asa scurta de timp si am avut atatea pe cap... Prima data m-am spovedit... A fost bine, m-am simtit foarte bine dupa, am simtit ca m-am descarcat de toate acele chestii si lucturi pe care le-am facut sau pe care nu le-am facut si trebuia... era timpul pentru o spovada, si imi pare bine ca am facut acest pas. Nu's eu mare bisericos, dar intodeauna incerc sa imi analizez si eleiberez constiinta inainte de sarbatori......

referitor la ultimul post, in care ziceam ca niciodata nu va fi bine.... in general asa a fost, dar nu si sarbatorile astea... acum chiar a fost bine, a fost SUPER daca as putea spune... nicio cearta, niciun regret, toti ne-am inteles si a fost bine... chiar imi era dor de un Craciun bun... ma rog, de data asta nu a fost asa darnic mosu... sa vedem ca poate rezolv ceva cu el pana sa-nceapa scoala.... sau poate ca asta a fost cadoul.... un craciun fara cearta.... nush.... e de gandit.

ce vreau acuma sa mai spun este boala care m-a tinut departe de lumea reala cateva zile. a fost greu, daca as putea spune... eu nu mai fusesem bolnav de cativa ani buni, si am recuperat acuma... e foarte stupid sa stai in pat si sa te uiti la pereti, ori sa dormi toata ziua... acuma, a trecut, si sper sa nu mai revina.

planuri de viitor ? None whatsoever. Chiar mi-am dat seama ca nu am planuri nici de rev. Ei si ? Chiar nu ma intereseaza. M-am saturat pana peste cap de chestii planificate cu saptamani inainte... m-am saturat si de planuri pe care ti le faci, si se dovedesc imposibil de respectat, ca sa nu spun imposibil de realizat. Life's to short ca sa fac planuri fixe, dupa care sa imi conduc viata. Prefer sa fie ceva spontan... Mai sunt cateva zile pana la rev, poate se va intampla ceva minune si in ultimul moment se va face ceva de rev. Daca nu, voi fi la fel de fericit ca si cum ar fi. Voi ciocni un pahar de ceva la 12, cu cineva oricine. Iar apoi pe la 1/2 ma voi culca. Ce atata petrecere... Incepe noul an. Cum te prinde, asa ti anu ? Ma culc devreme, ma prinde odihnit, deci o sa am un an odihnit ? Ma indoiesc de "vorbele astea", dar ce va fi va fi. Idea era ca nu mai imi planuiesc viata. Ce mi se arata in viitor, numai Dumnezeu stie, iar eu am incredere in el.

No comments:

Post a Comment