Tuesday 12 December 2006

sa se faca dreptate....

am avut o zi asa de grea si asa de lunga... si parca speram ca dupa ziua asta, ziua de maine sa nu fie la fel... dar se dovedeste a fi la fel de lunga... si la fel de grea. sper sa trec cu bine. oricum totul e trecator... ceea ce am realizat eu il ultima perioada este ca oricat de greu ni s-ar parea... totul trece. si parca trece fara sa iti dai seama... si am mai observat ca tindem sa ne plangem mai mult decat e nevoie... niciodata nu e asa de greu pe cum ne pare....

dar am mai observat ceva... pe proprie experienta, am vazut eu. intodeauna exista cineva, undeva... caruia sa ii fie mult mai greu... si va spun, chiar este.... si se intampla multe lucruri nemeritate... viata nu e dreapta. va spun, pe cine cunosc eu.... chiar nu merita ce i se intampla... da daca asa ii este scris... chiar nu avem ce sa facem. eu as vrea sa ajut, dar nu pot. pur si simplu nu pot. nu pot nici sa dau detalii... tot ce pot sa fac e sa sper ca totul se va rezolva de la sine... vine craciunul, apoi dupa craciun vine o perioada si mai grea... sper sa poata trece peste ea... sper sa reziste... si sa se faca dreptate. :(( sa fie ceva minune.... de sarbatori...... ar fi placut.... :(( we can hope.....

No comments:

Post a Comment