Sunday 10 December 2006

ce e rau in a iesi in evidenta ?

Vorbeam cu cineva despre cateva din subiectele pe care eu le-am atins in aceste cateva posturi din blog. Aveam discutii despre ce am scris, critici la ce am scris, sau laude la ce am scris. Eu incercam sa explic ce am scris, iar el incerca sa imi demonstreze ca nu e asa, ca el are dreptate. Toate bune si frumoase, critica nu a omorat pe nimeni. Stim ca se "critica textul, nu autorul" dar intodeauna autorul simte ca si cum critica ar veni la adresa sa, si astfel incerca sa se justifice. Intodeauna e asa, cand ai o parere, si cineva nu e de acord cu ea, ba mai mult este impotriva ideii (in situatia mai sus prezentata nu era cazul), ai impresia ca acea persoana este impotriva ta.

revenind la intamplare, toate bune si frumoase, pana cand i-am spus respectivului, sa dea comment la ce am scris, sa isi spuna parerea, sa spuna ce crede, unde am gresit si unde nu am dreptate. insa nu am primit raspunsul la care ma asteptam, ba mai mult am fost refuzat categoric. Mi s-a spus ca nu vrea sa lase scrise criticile sale printr-un comment fiindca, citez "nu vrea sa iasa in evidenta". Ei si aici vine intrebarea: de ce sa nu iesi in evidenta ? ce e atata de rau in a iesi in evidenta ? daca intr-adevar ai ceva de zis, si crezi ca ceea ce zici, ar face o diferenta, de ce sa nu zici ? De ce sa nu iesi in evidenta daca meriti ? De ce sa nu stie lumea parerea ta ? daca ai o parere care tu crezi ca merita, si pe care tu o sustii, de ce sa o faci piarduta, cand acea idee ar putea schimba totul ? DE CE SA NU IESI IN EVIDENTA ? De ce ?

1 comment:

  1. nu e rau in a iesi in evidenta, insa unii oameni inteleg altceva prin aceasta ...normal k exista doua moduri prin care poti sa iesi in evidneta, insa in cazul de fata nu cred ca e vorba de cel rau... unora pur si simplu le e frica sa spuna ceea ce cred... si asta cred eu ca e defapt marea problema :)

    ReplyDelete