Sunday 17 December 2006

niciodata nu o sa fie bine

tot timpu cand e bine, sau am impresia ca e bine, se intampla ceva si gata, s-a dus cu vremurile bune. tot timpu mi se intampla asta. si tot timpu de sarbatori... eu niciodata nu pot sa am niste sarbatori si vacante fericite, fiindca nicodata la mine in familie nu e bine. acceptuez "tot timpu" fiindca e constant. Nici nu imi amintesc ultimele sarbatori care sa fi inceput bine, sa fi decurs bine, si sa se fi incheiat bine. nu imi amintesc nici unele, probabil fiindca nu au existat niciodata. nu stiu de ce nu e posibil sa fie bine, macar de sarbatori, sa nu fie certuri si scandaluri, treburi si amanunte stupide, care duc in final la aceleasi greseli din trecut, la aceleasi povesti la care a gresit nu stiu care. dar e cu atat mai urat, cu cat chestiile astea se intampla tot timpu de sarbatori... cand ar trebui sa ai liniste si fericire, ai certuri si esti trist... nu corect, nu e deloc corect.... deja incep sa cred ca niciodata nu o sa fie cu adevarat bine. e gresit sa cred asta ? cand vezi aceleasi lucruri tot timpu, repetate la nesfarsit, proababil ca incepi sa crezi ca asa e normal......... o fi ?

No comments:

Post a Comment