Friday 8 December 2006

mda... primul post

Cautand un blog al unei colege (fara succes din pacate, pentru mine) m-am gandit ca nu ar fi asa mare lucru daca mi-as face si eu in blog, ca vad ca-s la moda de ceva vreme (just kidding, dar is la moda, nu?)....

Ma gandesc ca blogul asta va fi un mod de a ma exprima, de a arata cine sunt cu adevarat. multe persoane au impresia ca ma cunosc, ca sunt o persoana usor de citit, "that they got me all figured out", ei asta nu e chiar asa. e greu sa cunosti pe cineva cu adevarat... dar nu zic nici o noutate cu afirmatia asta, fiindca toti stim asta. e ca o lege nescrisa....

anyways, chiar astazi am avut parte de o chestie de asta, care pot sa spun ca mi-a stricat ziua... era oricum o zi de aia cand nu sti de ce, dar esti nervos. asa te trezesti, poate e din cauza somnului (si lipsei lui), nu stiu, dar asa e, te trezesti nervos. si apoi sa ajungi sa vezi ca cineva face presupuneri despre tine, fara sa aiba vreo idee despre ce vorbeste ? e dezamagitor. iar daca vine si din partea unei persoane din partea careia nu te asteptai.... e si mai dissapointing.

revin in curand cu chestii mai placute. :D
Mr. Gicu

No comments:

Post a Comment