Sunday 31 December 2006

Ultima zi din anul 2006

Anul 2006 a fost un an bun per ansamblu. Pot sa spun asta, cel putin pentru mine a fost un an NORMAL, cu de toate, vremuri bune, vremuri mai putin bune, de toate la un loc. Pot sa spun si sa sper ca 2007 va fi a fel. Nu ma astept la nimic mai bine, fiindca mai rau poate sa fie oricand. Is multumit cu ce am, cu ce stiu ca pot. Fiindca nu mi-am propus sa realizez ceva anume in anul care tocmai se termina, nu imi voi propune nimic nici pentru anul ce vine. Ce va fi, va fi. Plus ca daca nu imi atingeam scopul acuma eram relativ sad, nu credeti ? E mai bine cum fac eu. Y'all should try it. Anyway, va urez un an nou fericit, cu multe bucurii, cu timpuri bune, cu cat mai putine necazuri, cu sanatate si fericire. LA MULTI ANI.

Si nu uitati, din 1 ianuarie, vom fi cetateni europeni. Ati face bine sa incercati ca stiti cate ceva de Uniunea Europeana, unde vom fi membri peste cateva ore. Sa stiti care este capitala (Bruxelles), unde este Parlamentul European (Strasbourg), sau care este ziua Uniunii Europene (9 mai). Un an nou-european fericit. Europe, here we come!

No comments:

Post a Comment