Friday 8 December 2006

Dependenta de seriale... benefica sau nu ?

Un subiect nu neaparat interesant, dar foarte intalnit. Suntem dependenti de seriale, nu ? Fie ca-s soap-opera, thrillere, adventure-type, sau orice altceva, suntem legati saptamanal de ele. (in functie de sezonul la care suntem, daca abia la primul, atunci chestia asta se face in fiecare seara). Deja si vad discutiile de pe mess:

x: "A aparut episodu 13 din LOST ?"...
y: "da, aseara l-am luat, e super"...
x: "vai tre sa mi-l dai si mie"...
y: "ti-l aduc maine la scoala, nu te stresa"
x: "ms";

de ce ne ocupam noi timpul/serile la seriale care nu prea ne aduc nimic ? fiindca sunt interesante. si ne capteaza. nu cred ca exista cineva care s-a uitat la Lost, sau la Prison Break si sa spuna ca nu e coool. seriously!!! apropo de seriously, nu ma pot abtine sa nu laud Grey's Anatomy. e pur si simplu bun. la fel si Lost, Prison Break, Desperate Housewives, The OC. Iar astea sunt doar cateva din serialele de care eu m-am inceput, ocupandu-mi timpul pretios, sunt sigur ca mai sunt destule de care nu stim. Dar va spun ca nu regret. Decat sa ma uit la filmele repetate de N ori la unele posturi (nu dam nume. nu facem publicitate), sau la serialele autohtone copiate dupa succesfull TV shows (din nou nu dam nume), prefer sa imi downloadez episodul mult asteptat in fiecare zi de aparitie, si sa il savurez cand am timp. si bineinteles sa rad cand e nevoie, sa ma "stresez" pentru personaje cand e nevoie, sa tin partea unora sau nu. in alte cuvinte, sa te identifici mai mult sau mai putin cu personajele.

Ceea ce imi pare rau este ca nu toti stiu despre ele. Serialele de succes peste ocean, sau de ce nu in tarile din UE (vezi UK de exemplu), la noi nu sunt mediatizate, nu au succes fiindca romanii nu le stiu gusta. M-am cam intins, dar va dau un exemplu simplu. Nu stiu cati va uitati la DH, dar personajele de acolo se identifica cu aproape orice femeie. Cineva foarte aproape mie (persoana de sex feminin), de exemplu, spune ca nu ii place DH, dar nu-mi spune de ce. Pun pariu ca nu ii place fiindca se identifica cu vreun character din serial... poate Bree, obsedata de curatenie, de prefectiune.

Voi cu cine va identificati ? De ce va uitati la seriale ? Sau daca nu va uitati, de ce ?

No comments:

Post a Comment