Saturday 30 December 2006

revelionu'

ce ti si cu revelioanele astea.... incep sa ma satur de ele.... petreceri planuite din timp, plecari la cabane la munte, inchiriate cu saptamani inainte, liste cu bani, liste cu mancare, liste cu persoane, cumparaturi, bagaje, toate pentru ce ? pentru o petrecere "super". si daca mai pui si faptul ca te duci la acea cabana si pierzi cateva zile, in care "petreci super". uuuu. i'm so fed up. probabil ca unora li se pare super tare sa te duci la cabana, mie cel putin nu mi se pare cinestiece.... prietenii stiu de. insa sa nu aberez, vorbeam de revelioane, cum lumea spune ca e cea mai tare petrecere din an. eu nu cred asta. sunt petreceri mult mai tari decat revelioanele. si nu spun asta fiindca nu fac nimic special revelionul acesta (cativa si cateva ne adunam la mine, ce-a iesi, a iesi, vom incerca sa facem atmosfera), ci fiindca oamenii acorda revelionului prea mare importanta. parerea mea. sarbatorim trecerea in noul an, ce tare!!! ne mai punem si dorinte pentru noul an, sa fie mai bine, sa fim altfel, ne punem new year resolutions, ne juram sa nu mai facem cine stie ce. LAME!!! revelionul e o petrecere ca toate celelalte, si poate fi petrecere reusita sau nu. in oricare caz, mergi mai departe si o sa fie alta petrecere mai tare sau nu. punct. ma-ntreaba lumea "ce faci de revelion?" si eu, asemenea unei colege, ii spun "ma duc la dracu". ce-i arata interes, ce-i atata fuss in juru revelionului ? sa-mi explice si mie cineva, fiindca deocamdata chiar nu inteleg. anyways, maine va fi ultima zi din anul asta. eu unul voi incerca sa vad ce am realizat anul acesta, fiindca am impresia ca nu am realizat nimic. oare m-am schimbat ? oare sunt acelasi ? anul viitor o iau de la capat. PUNCT

No comments:

Post a Comment